Φωτογραφία για αρχάριους (Ο απόλυτος οδηγός)

Φωτογραφία για αρχάριους (Ο απόλυτος οδηγός)

Φωτογραφία για αρχάριους (Ο απόλυτος οδηγός) 700 467 AE

 

Οι κάμερες είναι περίπλοκες. Ήμουν απογοητευμένος με τη πρώτη μου  DSLR . Δεν μπόρεσα να καταγράψω αυτό που είδα μέσω του σκοπεύτρου μου. Χρειάστηκε ένας τόνος δοκιμής και σφάλματος για τη βελτίωση της φωτογραφίας μου.

Όταν τα κατάφερα, άρχισα να παίρνω μερικές πολύ εντυπωσιακές εικόνες. Αυτή η φωτογραφία για αρχάριους οδηγούς θα μοιραστεί μαζί σας όλα όσα έχω μάθει από τα λάθη μου .

Μια ασπρόμαυρη φωτογραφία τεσσάρων αρχάριων φωτογράφων που κρατούν κάμερες DSLR

Πώς λειτουργούν οι κάμερες;

Ως αρχάριοι φωτογράφοι, έχουμε την τάση να είμαστε οπτικοί μαθητές. Και είναι δουλειά μου να κάνω την αρχή της φωτογραφίας όσο το δυνατόν πιο εύκολη για εσάς.

Γι ‘αυτό σκέφτηκα, “Ποιος καλύτερος τρόπος να βοηθήσω τους αρχάριους φωτογράφους να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν τις κάμερές τους παρά με τη δημιουργία ενός infographic;” Και αυτό ακριβώς έκανα.

Συνεργάστηκα με έναν εικονογράφο φίλο μου και μαζί φτιάξαμε αυτές τις εικόνες. Τα παρακάτω είναι κάτι που θα διευκολύνει την κατανόηση της έκθεσης και πώς λειτουργούν οι κάμερες, πολύ πιο εύκολα!

Δείτε τι βρήκαμε παρακάτω.

Ένα γράφημα που δείχνει τις βασικές λειτουργίες μιας κάμερας

Έκθεση

Για αυτούς που ξεκινούν τη φωτογραφία, η έκθεση είναι το κλειδί για τη λήψη μιας εξαιρετικής εικόνας.

Η εκμάθηση του τρόπου λειτουργίας της έκθεσης θα σας βοηθήσει να ελέγξετε την κάμερά σας και να τραβήξετε καλύτερες φωτογραφίες. Η ταχύτητα κλείστρου , το διάφραγμα και το ISO  είναι τα στοιχεία που συνδυάζονται για τη δημιουργία έκθεσης.

Όπως θα μάθετε σύντομα, αυτά τα στοιχεία επηρεάζουν περισσότερο από την έκθεση. Προκαλούν επίσης αλλαγές σε βάθος πεδίου , θόλωση κίνησης και ψηφιακό θόρυβο .

Μόλις καταλάβετε πώς λειτουργεί ο καθένας, μπορείτε να ξεκινήσετε την κατάδυση σε χειροκίνητη λειτουργία. Αυτό είναι όπου παίρνετε τον έλεγχο πίσω από την κάμερά σας.

Το τρίγωνο έκθεσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να θυμάστε τις τρεις ρυθμίσεις. Όταν συνδυάζονται, ελέγχουν την ποσότητα φωτός που συλλαμβάνεται από οποιαδήποτε σκηνή.

Αυτό θα σας βοηθήσει να καταλάβετε ότι η αλλαγή μιας ρύθμισης θα χρειαστεί μια αλλαγή στις άλλες. Αυτό συμβαίνει εάν φωτογραφίζετε την ίδια σκηνή με τις ίδιες ακριβώς συνθήκες φωτισμού.

Διαβάστε εδώ για όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε σχετικά με το τρίγωνο έκθεσης .

Διάγραμμα που εξηγεί το τρίγωνο έκθεσης - iso, ταχύτητα κλείστρου και διάφραγμα

Άνοιγμα

Η έκθεση πραγματοποιείται σε τρία βήματα. Θα ξεκινήσουμε με το διάφραγμα. Αυτή είναι η τρύπα μέσα στο φακό, μέσα από την οποία περνά το φως.

Είναι παρόμοιο με το μαθητή του ματιού σας. Όσο ευρύτερο είναι το άνοιγμα, τόσο περισσότερο φως επιτρέπεται και το αντίστροφο. Απλός? ΟΧΙ ακριβως.

Καθώς το διάφραγμα διευρύνεται, ο αριθμός f / μειώνεται και επιτρέπεται περισσότερο φως στην κάμερα. Αυτό είναι ιδανικό για χαμηλό φωτισμό. Αλλά να γνωρίζετε ότι πρόκειται να κάνει το βάθος του πεδίου πολύ ρηχό. Αυτό δεν είναι ιδανικό κατά τη λήψη φωτογραφιών τοπίου.

Αυτή είναι λοιπόν μια σύντομη περίληψη, αλλά αναλύω λεπτομερώς αυτό σε αυτήν την ανάρτηση . Το διάφραγμα είναι η προτιμώμενη ρύθμιση που πρέπει να ορίσετε πρώτα, καθώς επηρεάζει άμεσα την εστίαση της σκηνής σας. Όμως, εάν θέλετε να δημιουργήσετε θόλωση κίνησης, τότε είναι το δεύτερο στην ταχύτητα κλείστρου.

Η έκθεση θα είναι πολύ πιο εύκολη εάν μπορείτε να απομνημονεύσετε την κλίμακα f / stop .

Η κλίμακα έχει ως εξής: f / 1.4, f / 2, f / 2.8, f / 4, f / 5.6, f / 8, f / 11, f / 16, f / 22.

Διάγραμμα που δείχνει την κλίμακα f / stop

Ταχύτητα κλείστρου

Μόλις το φως περάσει από το άνοιγμα του φακού, φτάνει στο κλείστρο. Τώρα πρέπει να αποφασίσετε πόση ποσότητα φωτός πρόκειται να επιτρέψετε στην κάμερα.

Κανονικά, θέλετε μόνο ένα πολύ μικρό κλάσμα του δευτερολέπτου (για παράδειγμα 1/250) για να αποφευχθεί η θόλωση κίνησης. Ωστόσο, διαφορετικές ταχύτητες κλείστρου συμπληρώνουν διαφορετικές καταστάσεις.

Οτιδήποτε από πραγματικά γρήγορη (1/4000) για αθλητική φωτογραφία έως πραγματικά αργή (30 δευτερόλεπτα) για τη νυχτερινή φωτογραφία . Όλα εξαρτώνται από το τι τραβάτε και πόσο φως έχετε στη διάθεσή σας.

Η γνώση του τρόπου λειτουργίας της ταχύτητας κλείστρου είναι βασικό στοιχείο στα βασικά της φωτογραφίας.

Ένα εννοιολογικό πορτρέτο ενός κοριτσιού στην κρεβατοκάμαρά της που περιβάλλεται από πετώντας βιβλία

ISO

Μόλις το φως περάσει από το διάφραγμα και φιλτραριστεί από την ταχύτητα κλείστρου, φτάνει στον αισθητήρα. Εδώ αποφασίζουμε πώς να ρυθμίσουμε το ISO.

Καθώς αυξάνετε τον αριθμό ISO, αυξάνετε τη φωτεινότητα. Όμως, ταυτόχρονα, η ποιότητα της εικόνας μειώνεται. Θα υπάρχει περισσότερος ψηφιακός θόρυβος ή «κόκκος».

Επομένως, πρέπει να αποφασίσετε τις προτεραιότητές σας όσον αφορά την έκθεση έναντι του κόκκου.

Για παράδειγμα, θα μειώσω την ποιότητα της εικόνας εάν σήμαινε ότι θα μπορούσα να αποτρέψω το θόλωμα κίνησης στη φωτογραφία μου. Δεν υπάρχει πιθανός τρόπος να το διορθώσετε μετά την παραγωγή (ακόμη, τουλάχιστον).

Ένα ατμοσφαιρικό πλάνο μιας υπόγειας σήραγγας

Περίληψη έκθεσης

Μόλις καταλάβετε το διάφραγμα, την ταχύτητα κλείστρου και το ISO, πρέπει να μάθετε πώς λειτουργούν όλα αυτά τα στοιχεία έκθεσης.

Για όλα αυτά τα βασικά της φωτογραφίας, η έκθεση είναι η πιο σημαντική.

Εάν δεν έχετε αυτό το μειονέκτημα, η σύνθεση και το καδράρισμα γίνονται ένα σημαντικό σημείο στη φωτογραφία αρχαρίων.

Σε αυτήν την ανάρτηση, θα μάθετε για το σύστημα που βασίζεται στο «stop» για τη μέτρηση της έκθεσης. Επίσης, θα μάθετε πώς να δίνετε προτεραιότητα στο διάφραγμα, την ταχύτητα κλείστρου και το ISO για την καλύτερη φωτογραφία.

Ο διάδρομος ενός εγκαταλελειμμένου κτηρίου που ελήφθη κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού φωτογραφικής εξερεύνησης στην πόλη

Κατανόηση της κάμερας σας

Λειτουργίες μέτρησης

Η ψηφιακή φωτογραφία για αρχάριους μπορεί να προκαλεί σύγχυση. Η έκθεση δεν είναι τόσο απλή όσο η εκμάθηση για διάφραγμα, ταχύτητα κλείστρου και ISO. Πρέπει επίσης να μάθετε πώς φαίνεται η κάμερα σας στο φως.

Υπάρχουν λειτουργίες μέτρησης για να πείτε στην κάμερα πώς θέλετε να βλέπει μια σκηνή.

Η παρακάτω εικόνα τραβήχτηκε σε λειτουργία μέτρησης spot . Εάν επρόκειτο να τραβήξετε την ίδια φωτογραφία χρησιμοποιώντας τη λειτουργία αξιολόγησης, θα καταλήγατε σε μια εντελώς διαφορετική έκθεση.

Αυτό καλύπτεται επίσης από τη  δωρεάν εκπαίδευση βίντεο . Αν ψάχνετε για ένα άρθρο που εξηγεί ψηφιακά, συμπεριλαμβανομένης της Canon, τις λειτουργίες μέτρησης.

Η κατανόηση αυτού του βασικού σημείου φωτογραφίας μπορεί να είναι το κλειδί για την κατανόηση του γιατί οι φωτογραφίες σας βγαίνουν χωρίς έκθεση ή υπερβολική έκθεση .

Μια παρθένα σκηνή χειμερινού τοπίου

Ιστογράμματα

Το ιστόγραμμα σάς δείχνει μια μαθηματική ανασκόπηση της έκθεσης μετά τη λήψη της φωτογραφίας. Σας λέει πόσο ομοιόμορφα εκτίθεται μια φωτογραφία. Οι νέοι φωτογράφοι συχνά το φοβίζουν. Αλλά είναι εύκολο και σας λέω πώς.

Οι οθόνες LCD δεν είναι πολύ καλοί να σας δείξουν αυτές τις πληροφορίες μέσω της εμφάνισης της εικόνας. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι επηρεάζονται από τις συνθήκες φωτισμού περιβάλλοντος στην οποία βρίσκεστε και από τη φωτεινότητα της ίδιας της οθόνης.

Γι ‘αυτό το ιστόγραμμα είναι ένα τόσο ισχυρό εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σωστά στην αρχή της φωτογραφίας.

Στιγμιότυπο οθόνης ενός ιστογράμματος φωτογραφίας

Λειτουργίες λήψης

Full-Auto, Πρόγραμμα, Προτεραιότητα διαφράγματος , Προτεραιότητα ταχύτητας κλείστρου ή χειροκίνητη λειτουργία . Πώς καταλαβαίνετε ποιο θα πρέπει να χρησιμοποιείτε;

Υπάρχουν επίσης πολλές παρανοήσεις σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας που πρέπει να χρησιμοποιήσετε υπό ποιες συνθήκες.

Όταν καταλαβαίνετε τι κάνει κάθε λειτουργία, αυτή που θα είναι κατάλληλη για την περίπτωσή σας γίνεται πολύ πιο ξεκάθαρη.

Πορτρέτο ενός άνδρα στη σκηνή κατά τη διάρκεια μιας παράστασης, ατμοσφαιρικό μωβ φως πίσω

Βάθος πεδίου

Όταν φωτογραφίζετε σε χαμηλό φωτισμό, πρέπει να διευρύνετε το διάφραγμα για να επιτρέψετε αρκετό φως στον φακό. Αλλά αυτό έχει μια σημαντική παρενέργεια. Ένα βάθος ρηχά πεδίου .

Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε με δημιουργικό τρόπο. Αλλά δεν είναι η μόνη πιθανότητα. Υπάρχουν πολλές καταστάσεις, όπως τοπία, όπου θέλετε να χρησιμοποιήσετε ένα στενότερο άνοιγμα. Για να παραμείνει στο επίκεντρο ολόκληρη η σκηνή.

Αυτό το σεμινάριο σας καθοδηγεί σε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με την επιλογή του σωστού διαφράγματος (και του DoF ) για τη σωστή κατάσταση.

Όταν πρόκειται για την κάλυψη όλων των βασικών στοιχείων της φωτογραφίας, το DoF είναι πολύ σημαντικό.

Ένα άτομο που κρατά μια κάμερα DSLR για να τραβήξει μια φωτογραφία του δρόμου

Ισορροπία λευκού

Η ισορροπία λευκού είναι κάτι που εύχομαι να έμαθα περισσότερα για πολύ νωρίτερα από ό, τι εγώ. Κοιτάζω πίσω μερικές φωτογραφίες και αναρωτιέμαι τι σκεφτόμουν.

Η ισορροπία λευκού αλλάζει το χρώμα της όλης φωτογραφίας Είναι υπεύθυνη για τη συνολική ζεστασιά. Μπορεί να καθορίσει εάν η φωτογραφία σας εμφανίζεται μπλε ή πορτοκαλί, κρύα ή ζεστή.

Η αυτόματη ισορροπία λευκού δεν κάνει συχνά καλή δουλειά. Ειδικά με φως βολφραμίου. Όσο πιο γρήγορα μάθετε για αυτήν τη βασική ιδέα φωτογραφίας, τόσο πιο ακριβείς θα είναι οι φωτογραφίες σας.

Φωτεινό και πολύχρωμο υπαίθριο πορτρέτο φωτογραφίας ταξιδιού

Εστιακό μήκος

Αναρωτηθήκατε ποτέ τι σημαίνει το «mm» στον φακό σας; Ή γιατί οι άνθρωποι χρησιμοποιούν μεγαλύτερα εστιακά μήκη για πορτρέτα;

Όλα συζητούνται σε αυτήν την ανάρτηση Το εστιακό μήκος επηρεάζει περισσότερο από το «ζουμ». Επηρεάζει επίσης την προοπτική.

Καλύπτω το εστιακό μήκος που θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε σε διαφορετικές καταστάσεις. Καθώς και τις πιθανές παρενέργειες τους.

Είναι μια πραγματικά άξια ανάγνωση και ένα από τα αγαπημένα μου μαθήματα μέχρι σήμερα.

Ένα διάγραμμα που εξηγεί πώς λειτουργεί η εστιακή απόσταση

Παράγοντας καλλιέργειας

Πολλοί από εσάς μπορεί να μην το καταλάβετε, αλλά, εκτός και αν ξοδέψετε περίπου 2.000 $ στην κάμερα, τραβάτε έναν αισθητήρα περικοπής.

Αυτό σημαίνει ότι ο αισθητήρας σας είναι πολύ μικρότερος από τις επαγγελματικές κάμερες SLR . Περικοπεί την εικόνα σας. Ο παράγοντας περικοπής έχει μια σειρά εφέ στις φωτογραφίες σας.

Δημιουργεί στενότερη γωνία θέασης και θα επηρεάσει τις αγορές φακών σας στο μέλλον. Για αυτούς τους αρχάριους φωτογράφους, ερευνήστε ποιοι φακοί θα βοηθήσουν πρώτα στον τομέα της φωτογραφίας σας.

Ένα διάγραμμα που δείχνει πώς λειτουργεί ο παράγοντας περικοπής

Φίλτρα πόλωσης

Τα φίλτρα πόλωσης επιτρέπουν μόνο το φως στο φακό από μια συγκεκριμένη κατεύθυνση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αφαίρεση της λάμψης και των αντανακλάσεων από μη μεταλλικά αντικείμενα.

Το νερό και το γυαλί επηρεάζονται περισσότερο, καθώς και η ομίχλη από τον ουρανό. Η αποκοπή αυτών των αντανακλάσεων και ανωμαλιών δημιουργεί πιο φυσικά κορεσμένα χρώματα.

Αυτό φαίνεται φανταστικό και δεν μπορεί να αναπαραχθεί μετά την παραγωγή. Γι ‘αυτό είναι τόσο σημαντικό να καταλάβουμε.

Μια ασπρόμαυρη φωτογραφία του δρόμου των ανθρώπων που περπατούν στη βροχή, μια ομπρέλα έχει κόκκινο χρώμα

Πώς να τραβήξετε ευκρινείς εικόνες σαν επαγγελματίας

Αρχάριοι φωτογραφίας, θα σας καθοδηγήσω στη διαδικασία των 10 βημάτων για τη λήψη ευκρινών φωτογραφιών σαν επαγγελματίας.

Καλύπτει τα πάντα, από την επιλογή του σωστού διαφράγματος και της ταχύτητας κλείστρου έως τη λήψη σε RAW .

Είναι πολύ εύκολο να κάνετε μόνο μερικά μικρά λάθη που θα οδηγήσουν σε λιγότερο ευκρινείς εικόνες. Γι ‘ αυτό καλύπτουμε και τα δέκα κατά σειρά σπουδαιότητας.

Γραπτή αφηρημένη αρχιτεκτονική φωτογραφία

Το Nifty Fifty

Τι μπορώ να πω για τους πενήντα πενήντα; Τι δεν αγαπάς;

Για όσους από εσάς είστε αρχάριοι φωτογράφοι, όταν μιλάω για τον πενήντα πενήντα, αναφέρομαι στον πρωταρχικό φακό των 50 mm f / 1.8 (ή πιο γρήγορα). Αυτό μπορεί να ληφθεί πολύ φθηνό για τις περισσότερες ψηφιακές SLR.

Είναι μια εξαιρετική εισαγωγή στην αγορά φακών καλύτερης ποιότητας. Και ένας εξαιρετικός τρόπος αντιμετώπισης του ανοίγματος.

Το συνδεδεμένο άρθρο είναι μια κριτική και ένας οδηγός. Το έγραψα γιατί προτείνω αυτόν τον φακό ως την πρώτη αναβάθμιση που πρέπει να κάνει κάθε αρχάριος φωτογράφος.

Είναι εύκολο στη χρήση και, για την τιμή, θα αποφέρει μερικά εξαιρετικά αποτελέσματα.

Ονειροπόλος στενός επάνω των λουλουδιών λιβαδιών

Σύνθεση

Είναι σημαντικό να κατανοήσετε την έκθεση. Αλλά, αν δεν μπορείτε να αντιμετωπίσετε τη βασική σύνθεση , θα δυσκολευτείτε να τραβήξετε πραγματικά καλές φωτογραφίες .

Δεν λέω ότι πρέπει να ακολουθείτε κάθε κανόνα σύνθεσης. Ωστόσο, βοηθάει στην εκμάθηση αυτών των κανόνων, ώστε να σας βοηθήσουν να λάβετε καλύτερες φωτογραφίες.

Ένα πλάνο με θολωτή οροφή για να δείξει σύνθεση

Κανόνας των τρίτων

Αυτός είναι συχνά ο πρώτος συνθετικός κανόνας που συναντά κάθε αρχάριος φωτογράφος. Και αυτό είναι για έναν εξαιρετικό λόγο: είναι απλό και λειτουργεί.

Η βασική προϋπόθεση είναι ότι χωρίζετε το πλαίσιο της κάμεράς σας σε τρίτα. Φυτεύοντας βασικά αντικείμενα σε αυτές τις γραμμές, η σύνθεση της εικόνας λειτουργεί καλύτερα.

Αυτό είναι ένα εργαλείο που λειτουργεί πάντα. Αλλά είναι εύκολο να το χρησιμοποιήσετε υπερβολικά. Εάν δεν έχετε μάθει πολλά για τη φωτογραφία, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε τις φωτογραφίες σας.

Θα σας βοηθήσει να τους κάνετε πιο συναρπαστικούς.

Μια φωτεινή και ευάερη φωτογραφία ενός παιδιού που παίζει σε έναν πύργο ενάντια σε έναν μπλε ουρανό, που δείχνει τον κανόνα των τρίτων στη φωτογραφία

Οπτικό βάρος

Το οπτικό βάρος διαφέρει σε μέγεθος ή βάρος όπως το γνωρίζουμε. Είναι όλα σχετικά με το τι προσελκύουμε όταν κοιτάζουμε μια φωτογραφία.

Όταν κατανοήσετε το οπτικό βάρος, θα αρχίσετε να καταλαβαίνετε πώς βλέπουν οι άνθρωποι τις φωτογραφίες. Και πώς μπορείτε να τοποθετήσετε ορισμένα στοιχεία σε ένα πλαίσιο για να κατευθύνετε την προσοχή του θεατή στο σημείο που θέλετε να κοιτάξει.

Δεν είναι τόσο ένα εργαλείο ή κανόνας, αλλά μια κατανόηση.

Μια φωτογραφία από τρία ψηλά κτίρια που δείχνουν τη χρήση οπτικού βάρους στη φωτογραφία

Τρίγωνα

Τα σχήματα είναι απαραίτητα στη φωτογραφία. Τα τρίγωνα είναι σχεδόν σε όλα όσα βλέπουμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Είναι μόνο μια περίπτωση διάκρισης και γνώσης τι πρέπει να κάνουμε μαζί τους.

Τα τρίγωνα δημιουργούν εξαιρετικά συνθετικά εργαλεία. Είναι εύκολο να φτιάξουν και να χειριστούν και είναι αρκετά συνηθισμένα. Αυτοί είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χρησιμοποιήσετε τις πιο απλές και βασικές συνθέσεις φωτογραφίας.

Είναι επίσης ιδανικά για το συνδυασμό διαφορετικών τεχνικών σύνθεσης. Αυτές περιλαμβάνουν γραμμές και διαδρομές για τη δημιουργία ενός πιο ενδιαφέροντος μέρους μιας φωτογραφίας.

Μπορείτε ακόμη και να τα χρησιμοποιήσετε για να κάνετε μια φωτογραφία να είναι πιο σταθερή ή ασταθής.

Μια φωτεινή και ευάερη φωτογραφία μιας οικογενειακής συνεδρίασης στο δάσος

Γραμμές ματιών

Εάν τραβάτε φωτογραφίες ανθρώπων, τραβάτε φωτογραφίες με οπτικές γραμμές. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε την επίδραση των οφθαλμικών γραμμών στο πώς βλέπουμε μια φωτογραφία.

Οι γραμμές των ματιών είναι η κατεύθυνση προς την οποία δείχνουν τα μάτια του υποκειμένου σας. Ο αρνητικός χώρος μπροστά από το πρόσωπο του θέματος είναι γνωστός ως « αίθουσα οδηγήσεων »

Αυτά έχουν τη δυνατότητα να εστιάζουν την προσοχή μας σε ένα συγκεκριμένο μέρος της φωτογραφίας. Παράγουν επίσης ένταση και άλλα φωτογραφικά στοιχεία.

Αν και δεν είναι φυσικές γραμμές, μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως τέτοια για την παραγωγή διαφορετικών στοιχείων. Αυτά θα βοηθήσουν στη δημιουργία τριγώνων και κάθετων γραμμών.

Το πορτρέτο μιας γάτας αντιμετωπίζει ξεκάθαρα τη χρήση οπτικών στη φωτογραφία

Ισορροπία

Η ισορροπία σε μια φωτογραφία επηρεάζει το πώς νιώθουμε όταν την κοιτάζουμε. Μια μη ισορροπημένη φωτογραφία μπορεί να μας κάνει να νιώθουμε άβολα. Μια ισορροπημένη φωτογραφία θα μας κάνει να νιώθουμε πιο χαλαροί.

Δεν έχει σημασία αν επιλέγετε να κάνετε τη φωτογραφία ισορροπημένη ή μη ισορροπημένη. Αλλά πρέπει να καταλάβετε γιατί επιλέξατε το ένα ή το άλλο.

Και οι δύο επηρεάζουν τις φωτογραφίες σας με διαφορετικούς τρόπους.

Και πάλι, είναι μία από αυτές τις καταστάσεις όπου όσο περισσότερο ξέρετε, τόσο πιο εύκολο θα είναι να παράγετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Οι σιλουέτες των πουλιών σκαρφαλώνουν σε 5 καλώδια ηλεκτρικού ρεύματος σε έναν μπλε ουρανό - ψηφιακή φωτογραφία για αρχάριους

συμπέρασμα

Αυτή είναι μια σύντομη εισαγωγή στην ψηφιακή φωτογραφία για αρχάριους.

Φυσικά, υπάρχουν πολλοί περισσότεροι οδηγοί που μπορείτε να μάθετε για τη φωτογραφία.